Des del CB Escolàpies, amb l’objectiu de millorar i perfeccionar el nivell dels nostres equips, treballem amb el “Programa Switch On Sports”, un mètode desenvolupat per Roger Esteller, exjugador internacional de bàsquet del Barça, que analitza més de 70 indicadors motivacionals i que compta amb la validació de la Universitat de Barcelona.

A través d’aquest programa, coneixerem l’estat motivacional dels nostres jugadors i entrenadors d’equips en etapes formatives, un aspecte molt important que ens permetrà millorar la gestió, la comunicació i, com a conseqüència, el rendiment dels nostres equips.

AL CB Escolàpies ho tenim molt clar: la motivació, el respecte, l’esforç, el compromís, són valors imprescindibles en un esport d’equip i, sobretot, en etapes de formació. És per aquest motiu que ens esforcem dia rere dia per oferir als nostres jugadors i jugadores el millor entorn de formació i competició possible.