Exit de participació i bon ambient a la 4a edició del Torneig 12 Hores del Club Basquet Escolapies Figueres

Ahir, dissabte 9 d’agost, el Poliesportiu Roser Llop de Figueres va acollir la 4a edició del Torneig 12 Hores organitzat pel Club Basquet Escolapies Figueres. La jornada va comptar amb la participació de 10 equips, des de la categoria júnior fins a veterans, i es va convertir en un primer tastet de pretemporada per a molts jugadors i jugadores.

Des del matí fins ben entrada la tarda, el pavelló va ser escenari de diversos partits que van combinar esport, companyonia i bon ambient. L’esforç físic va ser notable, ja que molts participants van disputar més d’un partit, fet que, sumat a la calor propia de l’estiu, va convertir la jornada en tot un repte esportiu.

La gran final va enfrontar «Els Esquirols» contra «El Último», aquest últim format pel senior del club. Finalment, la victoria va ser per Els Esquirols, que es van imposar en un partit disputat i amb gran nivell de joc.

El Club Basquet Escolapies Figueres vol destacar la implicació i l’esportivitat de tots els participants, així com agrair la col-laboració deis voluntaris que van fer possible el torneig. Un agra»iment especial també per a l’Ajuntament de Figueres i la Diputació de Girona pel seu suport a l’esdeveniment.