El Club Bàsquet Escolàpies Figueres, reconegut a la Nit de l’Esport de Figueres amb tres equips campions

Figueres, 4 d’abril de 2025 – El Club Bàsquet Escolàpies Figueres ha estat un dels protagonistes de la Nit de l’Esport de Figueres, celebrada aquest divendres 4 d’abril, gràcies als èxits assolits durant la temporada passada per tres dels seus equips.

L’Ajuntament de Figueres ha reconegut la trajectòria dels equips que van aconseguir proclamar-se campions en la seva lliga regular, tant en l’àmbit català com nacional o internacional. En aquest context, els equips Sots 25 Femení, Júnior Femení i
Pre-Infantil Masculí del Club Bàsquet Escolàpies han estat distingits per la seva destacada temporada 2023-2024
.

Aquest reconeixement suposa un orgull per a tota l’entitat i un estímul per continuar treballant en la formació esportiva i personal dels seus jugadors i jugadores. Des del club es felicita a tots els integrants dels equips guardonats -jugadors, entrenadors i famílies- i es vol compartir aquest èxit amb tota la comunitat esportiva de Figueres.

Amb aquesta distinció, el Club Bàsquet Escolàpies referma el seu compromís amb l’esport de base i amb la promoció dels valors de l’esforç, la constància i el treball en equip.