JORNADA 9 – TEMPORADA 17/18

10, 11 i 12 de Novembre del 2017.

Jornada fosca per als equips grans, que perden tots els partits. Tant el Sènior Masculí com el Sots-25 Masculí se’ls hi complica la classificació per a la següent fase.

El Sènior Masculí perd la imbatibilitat després de cedir a casa en el primer partit de divendres en un matx on els vermells van patir un desgast físic molt elevat a l’haver de remuntar un dur parcial en contra, però que va deixar moltes bones sensacions; dissabte, va patir la mateixa sort davant d’un rival que va sortir amb les idees clares, però on l’orgull i el bon joc en moments del partit van fer que els vermells s’apropessin al marcador, però sense energia per donar la volta. Amb una victòria més, els vermells es classificarien al primer grup de la categoria.

El Sènior Femení perd en un matx on les vermelles, si bé van estar aguantant durant tot el matx, a la segona part es van deixar anar.

El Sots-25 Masculí perd en un partit on els vermells van sortir arrollant, però en un moment de desconnexió, sobretot en defensa, es va permetre als gironins ficar-se al partit donant la volta al marcador i finalment endur-se’n una victòria que era importantíssima de cares a les aspiracions del segon equip masculí.

El Júnior Masculí rep un dur correctiu perdent a casa d’un líder que va ser superior als vermells.

El Júnior Femení perd davant del líder en un matx on l’intercanvi de cops en moments del partit va ser determinant ja que les vermelles no van sortir victorioses.

El Cadet Masculí perd degut a un mal inici de partit, però els vermells han treballat bé, tot i que sense probabilitats reals per donar la volta al marcador.

L’Infantil Masculí guanya a casa en un matx on els vermells van sortir amb les idees clares tot i que certs moments de relaxació van donar la oportunitat als visitants d’apropar-se al marcador.

L’Infantil Femení Vermell perd en un matx on les locals van saber explotar molt bé els errors en ambdós parts del camp de les vermelles.

L’Infantil Femení Negre perd davant del segon classificat en un matx on les vermelles si bé van aguantar durant tota la primera part, a la represa el cansament va desplomar les forces visitants, tot i donar una molt bona imatge.

El Mini Masculí 2006 guanya en un matx on les bones decisions i la constància han sigut determinants.

El Mini Masculí 2007 perd degut a certs moments de desconcentració a la segona part.

El Mini Femení guanya però donant dos cares: a la primera meitat, imposant ritme i joc; a la segona, deixant-se contagiar per el rival i patint en certs moments, tot i que es van endur una victòria molt important.

El PreMini 2008 guanya en un molt bon partit per part dels vermells tot i la diferència.

El PreMini 2009 no aconsegueix culminar la remuntada contra el líder tot i empatar a falta d’un període degut a una desconnexió total i encaixar un dur parcial determinant i sentenciador en contra.

El PreMini Femení perd tot i donar molt bona imatge contra un rival més físic.

CATEGORIA EQUIP LOCAL RES. EQUIP VISITANT
SÈNIOR MASCULÍ CB ESCOLÀPIES 60-71 CB OLOT