JORNADA 25 – TEMPORADA 17/18

7 i 8 d’Abril del 2018.

Primera jornada després de Setmana Santa amb ple de victòries de partits dissabte a la tarda.

El Sènior Masculí guanya clarament el seu encontre en un partit on els visitants van aguantar la meitat del primer quart el ritme i intensitat imposat pels vermells que no va afluixar en pràcticament cap moment.

El Sènior Femení guanya en el seu desplaçament en un matx on les vermelles tot i estar curtes d’efectius, han treballat molt des de la defensa a base de desgast i obtenint una victòria important.

El Sots-25 Masculí guanya clarament en un partit dominat pels vermells de principi a fi.

El Júnior Masculí guanya el seu matx dominant en tot moment el marcador, imposant el seu estil i treballat en defensa de principi a fi.

El Cadet Masculí perd contra el primer classificiat degut a un mal primer quart, arrastrat durant tot el partit.

L’Infantil Masculí guanya en un partit on va imposar el seu joc en quasi la totalitat dels períodes.

L’Infantil Femení Vermell venç gràcies al joc imposat per les vermelles.

L’Infantil Femení Negre perd tot i competir en tot moment, però certs erorrs de concetració en alguns períodes sentencien les vermelles.

El Mini Masculí 2006 guanya gràcies al bon joc imposat pels vermells.

El Masculí 2007 perd en un matx ben competit, però la diferència física és clau.

El Mini Femení guanya gràcies a la bona feina tant en atac com en defensa de les vermelles.

El PreMini Masculí 2009 juga doble partit: dissabte guanya en un partit on els vermells tiren d’ofici per guanyar; diumenge perden en el seu desplaçament, estant curts d’efectius, davant d’un rival més físic i sempre complicat a la seva pista.

El PreMini Femení perd davant d’un rival semblant en un molt bon partit.

Per altra banda les nenes i nens de P4 i P5 l’Escola de Bàsquet Escolàpies han assistit a la Trobada d’Escoles organitzada pel CB Grifeu-Llançà en una matinal de bàsquet molt divertida i amena.

CATEGORIA EQUIP LOCAL RES. EQUIP VISITANT
SÈNIOR MASCULÍ CB ESCOLÀPIES 100-56 UA TOSSA