JORNADA 23 – TEMPORADA 17/18

17 i 18 de Març del 2018.

Els dos Sèniors guanyen, el Masculí a casa i el Femení a domicili.

El Sènior Masculí guanya el seu matx sabent patir durant la primera meitat, però obtenint fruits a partir de la segona gràcies al desgast constant imposat pels vermells.

El Sènior Femení guanya en el seu desplaçament en un matx on les vermelles van ser superiors.

El Sots-25 Masculí guanya tot i no tenir encert ofensiu gràcies a la bona feina en defensa.

El Júnior Masculí perd contra el líder en un partit que els vermells van plantejar-lo molt seriosament però que els barcelonins van trencar-lo a l’últim quart.

El Júnior Femení perd degut a errors no forçats i el poc encert sota els taulells.

El Cadet Masculí guanya gràcies al bon ritme imposat pels vermells contra els tercers classificats.

L’Infantil Masculí guanya el seu partit tot i el poc encert a la primera part; a la segona amb més premi.

L’Infantil Femení Negre perd tot i competir contra un dels capdavanters en la classificació gràcies a la bona tasca defensiva de les vermelles.

El Mini Masculí 2006 guanya en un molt bon partit dels vermells on han imposat el seu ritme.

El Mini Masculí 2007 perd contra un equip superior.

El Mini Femení guanya gràcies a la bona actitud i concentració de les vermelles en tot moment.

El PreMini Masculí 2008 guanya en un matx on els vermells van dominar en tot moment.

El PreMini Masculí 2009 també guanya a l’imposar el seu ritme durant tot el matx.

El PreMini Masculí 2010 perd davant d’un rival més físic tot i competir en tot moment.

El PreMini Femení perd contra un rival més fort i físic, però amb molt bona actitud de les vermelles.

CATEGORIA EQUIP LOCAL RES. EQUIP VISITANT
SÈNIOR MASCULÍ CB ESCOLÀPIES 82-68 CB SANT HILARI