19/20 – JORNADA 15

Victoria clara del SÈNIOR MASCULÍ aquesta vegada a la pista del Begur en un partit molt seriós dels figuerencs i que els manté en el grup capdavanter de la classificació.

El SÈNIOR FEMENÍ va perdre el seu partit contra el C.B. Vall d’En Bas en un partit on van anar sempre a remolc del marcador.

El SOTS-25 MASCULÍ no va poder sortir victoriós de la seva visita a la difícil pista del Pia Olot. Partit molt competit i que al final es va decantar del costat dels olotins per quatre punts. Aquesta derrota situa als figuerencs en tercer lloc de la classificació.

De la resta de partits destaquem les dues victòries dels Pre-Minis Masculins, una d’elles la primera que aconsegueixen els petits del 2012 i la victòria a La Cellera del CADET FEMENÍ A que el manté en el segon lloc de la classificació.

CATEGORIAEQUIP LOCALRES.EQUIP VISITANT
SÈNIOR MASCULÍAE BEGUR FOUNDATION49-78CB ESCOLÀPIES FIGUERES
SÈNIOR FEMENÍCB ESCOLÀPIES FIGUERES38-68CB LA VALL D’EN BAS S
SOTS-25 MASCULÍ ESCOLA PIA OLOT55-51CB ESCOLÀPIES FIGUERES