19/20 – JORNADA 12

Jornada negativa en quant a resultats pels nostres equips de categories superiors.

El SÈNIOR MASCULÍ ahir no va poder superar al C.B. Ripoll en partit disputat al pavelló Rafel Mora. Partit molt igualat, decidit a l’últim minut i en el que l’equip d’Escolàpies després d’un començament molt bo, es va anar apagant i no va poder imposar el seu joc.

El SÈNIOR FEMENÍ, va ser derrotat per un dels equips capdavanters de la classificació, el C.B. Caldes.  En aquest cas les jugadores d’Escolàpies varen millorar molt anteriors actuacions i van fer un bon partit davant d’un rival superior.

Avui el SOTS-25 MASCULÍ ha perdut per un punt en la seva visita al Bàsquet Palamós i ara comparteix el segon lloc de la classificació amb el Cassanenc.

De la resta de partits destacar la victòria a Lloret del CADET FEMENÍ B i les victories dels minis masculins devant Adepaf i Roses i del PRE-INFANTIL FEMENÍ en el seu doble duel setmanal amb el Ucap Storks.

CATEGORIAEQUIP LOCALRES.EQUIP VISITANT
SÈNIOR MASCULÍCB ESCOLÀPIES FIGUERES68-72UNIÓ ESPORTIVA RIPOLL B
SÈNIOR FEMENÍCB ESCOLÀPIES FIGUERES55-81PROAUTO CE CALDES MALAVELLA
SOTS-25 MASCULÍ C.E. PALAMOS66-65CB ESCOLÀPIES FIGUERES